Niemiecka artystka Loi zdobywa popularność singlem "Gold". Mimo młodego wieku, jej kariera muzyczna rozwija się w zadziwiająco szybkim tempie.
Loi, czyli 20-letnia Leonie z Mannheim w Niemczech, już w zeszłym roku zwróciła na siebie uwagę pierwszym singlem "I FOLLOW". Numer był ścieżką dźwiękową do niemieckiej sagi filmowej "Ostwind", a później został oficjalnym utworem w zimowej kampanii niemieckiego McDonald's. Singiel do tej pory osiągnął ponad 10 milionów streamów.
"GOLD" to singiel, z niezwykle szybkim tempem jak na typowy utwór Loi i z miejsca zapewniający dobre samopoczucie. To piosenka o tej jednej osobie, która sprawia, że czujesz się trochę lepiej, o związku, który jest "wart swojej wagi w złocie". Dla Loi tą szczególną osobą jest na przykład jej bliska przyjaciółka Zoe Wees, z którą Loi może rozmawiać o blaskach i cieniach bycia artystką.
Są pewne głosy, które naprawdę zmuszają do słuchania a, w odpowiednich okolicznościach, po prostu zwalają z nóg. Tego właśnie możecie się spodziewać, gdy po raz pierwszy posłuchacie Loi. Lojalnie ostrzegamy: będziecie chcieli więcej.
Choć Loi skupiała się na karierze w ojczystych Niemczech, przy okazji zdobyła też fanów na całym świecie - od USA przez Włochy i Francję po Amerykę Łacińską i Japonię. Loi ma obecnie ponad pół miliona obserwujących na TikToku, ponad 80 tysięcy fanów na Instagramie i z ponad 160 tysięcy obserwujących na YouTube.
Jej fortepianowy cover "Blinding Lights" The Weeknd osiągnął do tej pory ponad 50 milionów streamów i jest na granicy złota w Brazylii. Teledysk do piosenki ma ponad 14 milionów odsłon, a na TikToku zainspirował 2 miliony kreacji, które mają ponad 5 milionów odsłon (co warto zaznaczyć, to wyższy wynik niż w przypadku oryginału samego The Weeknda..).