To wyjątkowe wydarzenie zgromadziło ponad 20 producentów i muzyków, którzy wspólnie odkrywali nowe wymiary dźwięku przestrzennego. Tym razem naszymi gośćmi byli przedstawiciele Apple Music, którzy pokazali, jak technologia Dolby Atmos i Spatial Audio rewolucjonizuje doświadczenie słuchania muzyki na całym świecie.
Przedstawiciele Apple Music podzielili się wiedzą na temat:
- Technicznych aspektów integracji Dolby Atmos – najlepszych praktyk, narzędzi i konfiguracji dźwięku, które pozwalają w pełni wykorzystać możliwości Apple Music.
- Przyszłości Spatial Audio na platformach Apple – wizji rozwoju i inspiracji do współpracy z producentami.
- Case studies – sukcesów artystów na Apple Music, którzy wykorzystali Dolby Atmos, aby zwiększyć zasięgi i budować relacje z fanami.
- Korzyści z tworzenia muzyki w Dolby Atmos – od preferencyjnego umieszczania na playlistach po ekskluzywne kampanie marketingowe wspierające treści w tym formacie.
Praktyczne sesje i inspirujące doświadczenia:
Muzycy i producenci mieli również wyjątkową okazję zwiedzić wrocławskie Dolby Laboratories – największe w Europie i drugie na świecie laboratorium Dolby. Następnie przez wiele godzin uczestniczyli w sesjach Q&A oraz praktycznych warsztatach prowadzonych przez znakomitego inżyniera dźwięku, Mylesa Clarke'a.
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym:
Myles Clarke & Maks Górski (Dolby Laboratories) oraz naszej ekipie z Warner Music Poland: Oliwia Nieścioruk, Hubert Augustyniak i Piotr Welc.