Światowej sławy supergwiazda, sprzedająca diamentowe nakłady płyt, Cardi B, zamyka tegoroczne wakacje singlem "Bongos" z udziałem Megan Thee Stallion. Piosence towarzyszy, energiczny, kolorowy klip, który wyreżyserował Tanu Muino. Akcja rozgrywa się w skąpanej w słońcu oazie, gdzie kultowy duet otoczony jest grupą olśniewających tancerzy.
"Bongos" miał swoją światową premierę w MTV, MTV Live, MTVU, MTV Biggest Pop, YO! MTV, BET Jams i BET Hip Hop, a także na billboardach na nowojorskim Times Square. Singiel ukazuje się wraz z historycznym ogłoszeniem 12 nominacji Cardi do tegorocznych nagród BET Hip-Hop Awards. Raperka tym samym zrównała się z 21 Savage jako najczęściej nagradzana artystka.
"Bongo" pojawia się po zachwycającej sesji okładkowej Cardi B do słynnego wrześniowego wydania "Vogue'a" (edycja México & Latin America). Wspaniałej sesji towarzyszył dogłębny, intymny wywiad, który można przeczytać TUTAJ.
Zarówno singiel, jak i sesja okładkowa stanowią kontynuację imponującej serii kooperacji Cardi z jej koleżankami i kolegami po fachu. Wśród nich znalazły się "Tomorrow 2" Glorilli (platyna) "Put It On The Floor" z Latto (złoto), "Jealousy" Offseta i "Point Me 2" FendiDa Rappa.
Przed "Bongos" Cardi B i Megan Thee Stallion wydały - jak się miało okazać - viralowy numer "WAP". Utwór potwierdził, że Cardi B jest jedną z najpopularniejszych artystek Apple Music (najwyższy debiut w historii platformy, najszybszy awans na 1. miejsce). Singiel zajął również 1. miejsce na liście Billboard Hot 100, a także wysokie pozycje innych notowań Billboardu. Gdyby tego było mało, piosenka zdobyła liczne nominacje i nagrody, gromadząc 3 miliardy streamów i 510 milionów wyświetleń na YouTube.
Cardi B jest jedną z najważniejszych artystek muzycznych wszech czasów, niezależnie od gatunku, płci czy pokolenia - a wszystko to osiągnęła w niespełna dekadę. Może pochwalić się największą liczbą singli nr 1 (5) na Billboard Hot 100. Była też pierwszą główną artystką, która znalazła się na szczycie Billboard Global 200 z albumem, który sprzedał się w 100 milionach egzemplarzy oraz ma najwięcej utworów z diamentowym statusem w USA (3). Cardi wylansowała również najwięcej utworów z miliardem streamów na Spotify, w tym najczęściej streamowany kobiecy album rapowy.
Pomimo licznych sukcesów, Cardi B jest wciąż aktywna - wystąpiła w reklamie Beats By Dre, doczekała się jesiennego smaku Pumpkin Spice w ramach współpracy z Whipshots. Ponadto Cardi i Offset pojawili się w reklamie McDonald's 2023 Super Bowl.